Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Még egyet gyorsan

2007.06.29. 13:16 Csokis

Tegnap volt a hagyományos Lászlópéter nap a kollégákkal, amiből lett némi elhajlás. Nem nagy, legalábbis nálam nem, mert reggel hatra csak ki kell jönni valahogy. Mindenesetre reggel ezért inkább a motort választottam, hátha azon felébredek. Ez be is jött, csak a motor nem. Kifelé jövet a Gyömrőin egyszerűen fogta magát, és megállt. Benzin van, gyertya gyönyörű, látható ok nuku. Eltoltam az első olyan kereszteződésig, ahol normálisan félre lehet állni, felhívtam a kollégámat, hogy tartsa vissza a rám váró, szurkoló tömeget, mert én ma reggel még sportolok egyet motortolásnak álcázva, majd utolsó esélyként belerúgtam a berugókarba. Pöc, röf, és azóta is szépen megy. Tisztára, mint Lenin elvtárs a kisúttörők labdájával, elvégre csinálhatta volna ugyanezt esőben is.
Juszt se adom el! Pedig hogy örülne Binzunsteinné!

2 komment

Címkék: motor

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr73108395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nash vs. Keynes 2007.06.29. 13:43:37

Én az ilyeneken már nem csodálkozom. Nélkülözhetetlenségem egyik fő oka a világban az, hogy puszta jelenlétem elég a hibák jelentős többségének a megszüntetéséhez. (nézd meg legközelebb azt a helyet iránytűvel, hátha valami paranormális mágneses Amália rontja ott a levegőt, lehet, hogy ott szokott Íti parkolni?) :)

Thor 2007.07.02. 11:28:03

Szerintem egyszerűen csak Vindózos. Nekem a mobilom is az. De ismertem valakit, akinek még a tengerimalaca is.
süti beállítások módosítása