Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Törpök, mázli, meg ilyesmi...

2009.10.06. 14:53 Csokis

Érdekes, nem csak a pedálos autó, a törpök is kimaradtak eddig, pedig az is a nyár meghatározó része volt. Volt a Kaiser's-Spar-Plus törpgyűjtő akció, a lányokkal bele is vágtunk rendesen. Annyira, hogy a csere-beréhez még topikot is nyitottam az Indexen. Persze a szomszéd néni lányától, Viki keresztmamán keresztül a kollégáimig mindenki ezt gyűjtötte, úgyhogy egész jól ellensúlyozták azt, hogy a csajok mennyit hagytak el az oviban.

A készlet így is dinamikusan változott, arról nem is beszélve, hogy Lina rájött, hogy egyes darabok "szétszerelhetők". Ennek következtében a Hamijaink úgy néznek ki, mint akik épp pisilnek, a Törppicurok meg nyugodtan jelentkezhetnének a Boleyn Anna baráti körbe, vagy ha haladnak a korral, akkor a Fejvesztett Futamba. Minden esetre eljutottunk oda, hogy már csak pár törpünk hiányzott, hogy meglegyen a két sorozat, és a múlt héten befutott egy csere ajánlat a topikban. Persze a csajok épp akkor voltak betegek, úgyhogy mostanra tolódott a dolog lebonyolítása, de ma délelőtt végre elmentem értük. Illetve...

Eleve késve indultam, mert leeresztett az első kerék a bringán. Megpróbáltam felfújni, de defektes volt. Még szerencse, hogy volt itthon belső, így csak ki kellett cserélni, mert gőzöm nincs róla, hogy a flekkek hol vannak, évek óta nem volt defektem. Szóval irány a belváros. Amikor odaértem, észrevettem, hogy induláskor a kapkodásban nyitva felejtettem a nyereg táskámat, és kiestek belőle a papírjaim. Még szerencse, hogy bringával nem hordok mindent, de így is benne volt mindkét bankkártyám, a jogsim, meg a lakcímkártyám, ráadásul az a papír is, amire felírtam azt a telefonszámot, amit a tetthelyről hívni kell. Próbáltam utolérni valaki ismerőst, akiről feltehető, hogy netközelben van, és meg tudja nézni a leveleimet, de persze senki nem vette fel. Közben egyre idegesebb lettem a kártyák miatt is, indultam volna visszafelé az útvonalamon, hátha meglesznek. Irány a volt munkahelyem (Károlyi-kert), hogy a neten megnézzem a számot. Hívtam, hogy kimagyarázkodjam valahogy, de a lány épp nem tudta felvenni a telefont. Közben hívtak az Ferenciek terén levő OTP  fiókból, hogy valaki megtalálta az irataimat, és leadta náluk. Úgyhogy irány oda, összeszedtem a kártyákat, aztán vissza a SITA-ba. Útközben beugrottam a ferences templomba, hogy bedobjak némi pénzt a Szent Antal perselybe (mint tudjuk a gyengeelméjűeknek ő a gyámolítója), de hiába van kint egy csomó persely az előtérben, ahhoz az egyhez pont nem lehet hozzáférni. Szóval ott még tartozásom van, de remélem van nála hitelem. Szóval vissza a SITA-ba a bringáért, aztán irány a törpcsere helye.Azt hiszem, erre a hétre megvolt az aktuális mázlim, lassan szinte lottózhatnék is. Vagy legalább az OTP elkezdhetne emelkedni a tőzsdén.

 Ja, ha valakinek van egy fölös Tréfije, ne tartsa magát vissza! A hátsó sor bármelyikéért cserélem, de adományok is szívesen fogadtatnak.

Szólj hozzá!

Címkék: hülyeség lina mázli törp

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr381431639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása