Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Ünnepi pillanatok

2009.10.23. 15:37 Csokis

Ma akkorát szívtam, mint már rég, de jelentem, az akarat győzedelmeskedett a durva anyagon! Rettenetesen vedlett volt már az öreg Nokia 6103-asom, ezért a Vaterán vettem neki egy új házat. 1300,- forint volt, plusz 350,- a postaköltség. Ma reggel úgy döntöttem, hogy kihasználom az ünnepnappal egybekötött nyugodt, őszi időszakot, amikor úgyis kevés a meló, és elkezdtem átműteni a telefont a régi házból az újba. Persze az utángyártott "kici, szárga, gazdaszágosz" ház nem tökéletes, ezért faragni kellett rajta, hogy a szalagkábelt át lehessen dugni a megfelelő lyukon, de a végén azért sikerült a ház eltörése nélkül megoldanom a dolgot. Még csak nem is látszik a gányolás. Ezen kívül két oldalsó gomb hiányzott a készletből, de azt a régiből kipótoltam. Kicsit felemás lett, de tényleg nem feltűnő. További nehezítés, hogy a házon eredetileg pár fém alkatrész bele volt olvasztva a műanyagba, úgyhogy ezeket snitzer és forrasztópáka alkotó alkalmazásával tettem át az új házba. Összességében másfél órát szoptam vale, most viszont van egy vadi újnak kinéző telefonom, és került az egész 1650 forintomba, úgyhogy meg vagyok elégedve magammal.

Szólj hozzá!

Címkék: barkács elégedett

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr831469946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása