Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Vállveregető (1.) - BKV

2008.08.29. 16:51 Csokis

Annyira unom már, hogy az Indexen és tásult részein (fórumok, blogok) mindig csak a fikázás megy, hogy új kategóriát nyitok, az elégedett fogyasztó elvtársi vállveregetéséét. Kezdem rögtön az egyik ősellenséggel, a BKV-vel.

Az utóbbi időben több jó tapasztalatom is volt velük. Múltkor Nellivel kettesben voltunk otthon, és gondoltam beugrunk együtt a belvárosba, teafiltert venni. (Persze nem kaptunk, de ez más történet.) Hogy ne kelljen az utunkba kerülő összes kutyakaki és csikk végig bogarászását kivárni, aljas módon bevágtam a dedet a babakocsiba, és irány a város. Szerintem negyed éve nem ült kocsiban, úgyhogy ő is élvezte, nem is volt baj. Szóval épp a 6-oson egyensúlyozok azzal a szerencsétlen, háromkerekű izével, amikor is jön az ismerős "Jegyeket, bérleteket kérem ellenőrzésre!" felszólítás. Felnézek, klasszikus "droid-külsejű", ötvenes pasi az ellenőr. Lekerítem a hátizsákom, feltámasztom a babakocsira, és már épp kezdenék keresgélni a zsebeiben, amikor a pasi rámnéz, és mosolyogva közli:
- Ne keresse, elhiszem, hogy megvan.
Kicsit meglepődtem, azt hittem rosszul hallok.

A második mindössze két napos. KöKi, bejárati ellenőrzés, szintén jó ötvenes, de kifejezetten ápolatlan, borostás ellenőrrel. Túrom a hátizsákot, az istennek nem találom a bérletet. Egyszercsak rám szól az ürge:
 - Biztos megvan az uram! Menjen csak, mert még a végén elmegy a metrója!
Megköszöntem, eljöttem.

Alig érem el a Nyugatit, újra bekaptam egy bkv-s mélyütést. Felérek a lépcső tetejére, látom, hogy a 191-es indexel, és fordul ki a végállomásról. Bátortalanul futok két lépést, hátha... Pasi észrevesz, visszakanyarodik(!) a járdához, kinyitja az ajtót, felvesz. Megköszönöm, ajtó becsuk, index, busz indul. Egy idősebb (na jó, mostanában már inkább középkorúnak hívom, úgy látszik, öregszem) nő ér fel a lépcső tetejére. Tétován körülnéz, lemondóan nézi, hogy a 191-es megállója üres. Sofőr észreveszi, újra visszakanyarodik, ajtót nyit, felveszi, indul. Körbemegy a parkolóban, épp eléri a 6-os busz végállomását, amikor egyszercsak fékez, kinyitja az ajtót, mire hárulról futva érkezik egy újabb utas. Őt már a tükörből kellett kiszúrnia. Hátul egy fiatal társaság ücsörög, az egyik srác megjegyzi:
 - Mit mondott Gábor, hányadik megállónál kell leszállnunk hozzá? Mert ez volt a hamadik.

2 komment

Címkék: bkv elégedett

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr39639750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.07. 10:15:24

Velem is csoda történt tegnapelőtt. Újpesten a metró lejáratnál elkérték a bérletemet! Udvariasan, mosolyogva!!!!!! Azt hittem, benarkóztam és hallucinálok, de nem. Másfél éve nem kérték errefelé.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.07. 10:17:34

Ja! Offtopic, de nincs fórumos nikkem: szerintem a törppont ott van a mellékelt félcédulán. Rá is van írva, hogy "Törp pont" és meg van jelölve mindkét oldalon egy-egy olló szimbólummal, hogy ott kell körbevágni a képet. :)
süti beállítások módosítása