Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Gasztro

2007.09.10. 09:07 Csokis

Tegnap vasárnapot tartottunk, úgy ahogy kell. Későn keléssel, vasárnapi ebéddel, kirándulással. Kinéztünk egy jó kis receptet, hogy ha már úgyis költözünk -erről majd később, vagy máskor, vagy mit tudom én-, együk fel előtte a mélyhűtőt. Szóval legyen szalonnába göngyölt hal, paradicsom mártásal. Én azért reggel még nekiálltam kádat szerelni, ami úgy nézett ki, hogy egy negyed, félórás meló lesz. Addig a csajokat száműztem a nagy szobába, hogy ne legyenek útban, úgyhogy Binzunsteinnének kellett rájuk figyelni. Aztán kiderült, hogy a kádszerelés nem negyed óra. Meg nem is fél. Inkább egy. És ahhoz, hogy leteszteljem a tömítést, meg a működést mindig tele kellett ereszteni vízzel, aztán a következő szereléshez újra le kellett engedni. Vagy háromszor. Aztán az egészet kifertőtlenítettem, aztán kiöblítettem a fertőtlenítőszert. Szóval majdnem dél lett, mire a csajoknak megszűnt a szobafogság, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy most már nem halazunk, a vasárnapi ebéd pizza lesz. Valódi mélyhűtött pizza.
Délután elmentünk rokonlátogatni, utána megnéztük a solymári Szarka-várat (Megéri, szépen felépítették a semmiből, Lina élvezte is.), persze mire hazaértünk jó késő lett.

 

Ilyen volt (és itt már elkezdték helyreállítani):


 

 

Ilyen lett:

Főzni már nem volt érdemes, úgyhogy ettünk hideget. Illetve én főztem magamnak levest. Zacskóst, csak az igényesség kedvéért. És a legborzasztóbb, hogy még ízlett is.
Szóval Csokiséknál a vasárnapi menü zasckós leves mélyhűtött pizzával. Még szerencse, hogy a vendégségben kaptunk házi pogácsát. Azért megállapítottuk, hogy ebből nem fogunk rendszert csinálni.

3 komment

Címkék: kaja

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr100161575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lellemese 2007.09.10. 10:54:42

Igazi írói véna!
Gondoltam, megnézem, mennyire is nyilvános a topikolásunk Lellén, és itt találtalak....
Részemről a szerencse, hogy Lellére költöztél!:)

Ven(t)us 2007.09.10. 12:07:34

:DDDDDDD

Hát tudod, aszittem a szombati alakításommal én vagyok a tuti befutó, de látom, vannak még esélyesek.......

(egész napos szendvics és nassolás után, este 7-kor lerucc a Mekibe:)))))

Csokis · http://csokis.blog.hu 2007.09.14. 11:17:04

Na, majd kaptok egy szép blogbejegyzést a múltkori könnyű, franciás kajáról. Füstölt csülkös babos káposzta, pataki tálban rottyantva. Persze sok tejföllel Szegény Binzunsteinné már a látványától is rosszul lett, pedig semmi baja sincs az epéjével. Vagy egy hétig ettem, mert nem volt rá más jelentkező, pedig isteni volt.
süti beállítások módosítása