Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Biztosítás - biztonság!

2007.11.27. 16:05 Csokis

Megjött az értesítőm a jövő évi biztosítási díjról. B7-ben az Allianz 43080,- Ft-ot ajánlott. Nem nagyon akartam ugrálni, de azért a vicc kedvéért beütöttem a neten az adataimat, amire a következő táblázatot adta vissza:

No, erre azért felhívtam az Allianzot, hogy hogy is van ez? Rendkívül kulturált menürendszer, visszahívás felajánlása, úgyhogy megadtam a telefonszámom. Egy percen belül vissza is hívtak. Mondom a néninek, hogy mi az ábra. Mondja, hogy igen, tudja, a netes bróker kedvezményt ad. Azt javasolja, hogy mondjam fel a biztosításomat náluk, majd kössem újra, megintcsak náluk. Csak előtte ellenőrizzem le az ő internetes bróker oldalukat, mert ott lehet, hogy még olcsóbb lesz a biztosításom. Most már csak azt nem értem: ebben nekik mi a jó?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr13244436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ven(t)us 2007.11.28. 09:20:06

:))) Ezen én is jót somolyogtam, amikor valamelyik Híradóban téma volt...

Nah és persze én is kipróbáltam magam, azaz felpakoltam az adatokat, lássuk miből élünk:))) Valami iszonyú blődségeket kaptam válaszul: A legkedvezőbb ajánlat is legalább egy tizessel több volt, mint a jelenlegi biztosítom..... De a legjobb, hogy a jelenlegi biztosítom - állítólag -kb. a duplájáért szerződne velem manapság!:DDDDD
Ez volt az a pont, ahol hangosan felröhögtem, majd becsuktam az ablakot és hátradőltem!:))))

Csokis · http://csokis.blog.hu 2007.11.28. 11:10:46

Kiskezicsókolom! Gorbacsov könyv?

Ven(t)us 2007.11.28. 12:33:56

Hátőőőőő... az Nálad van, nem? ;)
Én aszittem, hogy a nyertest (akár stilszerűen postai úton:DDDDD, de mindenképpen személyre szólóan) értesítik! A házhozszállításról nem is beszélve... ;)))))

Vicczet félretéve: javaslat?
süti beállítások módosítása