Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Túlélő túra (1.)

2007.12.07. 13:14 Csokis

Remélem, hogy kell oda az a sorszám, mert lesz folytatása, de egyelőre úgy néz ki, rendesen megszívattam magam. Felhívott a múltkor az egyik kollégám, hogy nem tudnám-e átvenni a jövő hétvégi munkát tőle, mert családi programja van.
- Várjál, megkérdezem a nejem, nem szervezett-e valamit akkorra?
- Bölcs dolog, ugyanis én is úgy vállaltam át mástól, csak én elfelejtettem megkérdezni az asszonyt, így most nagyon szid.
Felhívtam a nejem, mondta, hogy nincs semmi a hétvégére, ám legyen. Kolléga visszahívva, csere lezongorázva, e öröm, e bódottá.
Ma állok békésen a piszoár előtt, jönnek a gondolatok, mint mindig, és beugrott, hogy jövő hétvégén túlélő túra. Ráadásul
tizensok év után először olyan, hogy nem én rendezem, mert elvállalták a többiek, hadd induljak el egyszer rajta én is. Gyors újrakavarás, és az eredmény negatív. Egyik kolléga elmegy valahová hétvégére, a másik épp azért kérte át magát akkorra szabadnapra, hogy együtt tudjanak menni, a harmadik az, akitől én vettem át, a negyedik már amúgy is be van osztva, az ötödik még új gyerek, nem bízzák rá egyedül a hétvégét, a hatodik nem vette fel a telefont. Ha visszahív, akkor talán..., esetleg... De ő meg nem az, aki nagyon szeretne/szokott volna cserélni.
(Folyt. köv.)
Éééés... a hetedik te magad légy! Vagy mégsem, mert a hatodik kolléga elválallta a hétvégét, mehetek megfagyni a nagy, büdös iccakába. De jó is lesz nekem!

6 komment

Címkék: hülyeség túlélő

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr46255519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nash vs. Keynes 2007.12.09. 22:03:06

részvétem. Beugorjak helyetted? :)
ps miaza e öröm, e bódottá?

Thor 2007.12.10. 10:47:40

Módszertan: ilyen felkérésre kapásból NEMmel válaszolni, és utána gondolkozni, hogy hátha mégis, és ha netán esetleg, akkor kollégát visszahívni a jóhírrel. Az öröm és boldogság akkor is garantált, ám kisebb a hibalehetőség. :)

Iker: ez valami fogatlan-bunkóbácsi-féle marhaság, ami valamiért nagyon bejön a magyar lakosság úgy 80%-ának, olyannyira, hogy szállóige lett. Jómagam a 20%-ba tartozom.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2007.12.10. 14:56:46

Nem, nem! Ez valami elektromos csellentyűcske-szerű használati utasítás volt a prenetikus (90-es évek első fele) időkben. Először szerintem valami BBS-en találkoztam vele '93-94 környékén.

Thor 2007.12.13. 13:58:45

Nah, remek! :) és mit fogtok csinálni? Sziklára másztok? Vadvizen eveztek? Cápákkal viaskodtok? Tigris bajszát húzkodjátok?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2007.12.14. 18:52:41

Ilyen időben ha végigmegyünk, az már maga a túlélés. Egyébként eredetileg az volt, hogy éjjel kivittük valahová az ifjúságot, kaptak egy adag kaját (semmilyen ennivalót nem hozhattak magukkal, azt ellenőriztük, csak azt ehették, amit mi adtunk), meg egy térképet az első ponttal. Minden ponton megkapták a követezőt, és így kellett végigmenni a 25-35 km-es pályán. Általában a csapatok egyharmada elvérzett az éjszakai tájékozódáson, egy adag még nappal a fáradtságon, a maradék kora délutánra beért a célba. Ha a csapatok fele végigment, már jó volt, de egyszer volt olyan téli túlélő a Mátrában, hogy senki nem ért végig.
Azóta annyit változott, hogy nem mondjuk meg hol tettük ki őket, csak kapnak egy térképet az adott hegységről, meg egy pont listát. Először találják meg hol vannak, aztán keressék meg a pontokat a térképen, utána meg fogjanak meg belőlük annyit, amennyit csak tudnak, és érjenek be zárás előtt (délután 3) a célba. Aki a legtöbb pontot fogja, az nyer. Ez azért kellett, mert már nem volt elég pontőröm a rendezéshez. Valamiért senki nem szeret a pontokon megfagyni.
De régen volt olyan is, hogy a túra végén le kellett evezniük Határ Csárdától a Rómaira, de akor le lettem cseszve, hogy ilyet nem lehet középiskolásokkal csináltatni. Azóta ilyen nincs. De azért szikláról, kilátóból ereszkedés, meg pont összeszedés kis barlangban volt. Most már igazán csak egy kemény túraverseny.
süti beállítások módosítása