Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Posta ez még mindig...

2007.10.04. 10:47 Csokis

... én mondom! Kértük az áthelyezést a telefonunkra, és hogy gyorsabb legyen a dolog, ne kelljen az ügyfélszolgálaton ücsörögnöm, ezért telefonon jelentettem be a dolgot. Ez volt szeptember 19-én. Akkor azt mondta az ügyintéző, hogy megpróbálja még a héten áthelyeztetni. (Utólag: Kac, kac!)
26-án, szerdán megpróbáltam rákérdezni, hogy "Mi újság a Futrinka utcában?" Persze telefonunk nincs, azért mobilról, úgyhogy percenként 20 forint +ÁFÁ-ért 18 percig hallgathattam a zöngicsélést a fülemben, akkor feladtam.
Másnap újra próbálkoztam, akkor a kisasszony közölte, hogy rendben leszek, hétfőn (október 1-én) áthelyeznek, előtte felhívnak a műszakiak, hogy időpontot egyeztessenek.
Mivel másnap nem hívtak, ezért újra én telefonáltam, hogy mi van már, de elhajtottak, hogy hogy képzelem én azt, hogy délután négy után érdemben akarok ügyet intézni egy 24 órás ügyfélszolgálaton? Telefonáljak hétfő reggel, majd akkor megmondják, mikor jönnek.
Hétfő reggel újra telefon, mikor is közölték velem, hogy szó nincs arról, hogy aznap jönnének. Valamit biztos félreértettem, aznap csak kiadják a munkát a műszakiaknak, ott majd kiadják valakinek, aki majd felhív, és majd megbeszéli velem, hogy majd mikor tud kijönni. És különben is, nekik harminc napjuk van erre az áthelyezésre. Anyátok! Itt szakadt el a cérna, panaszt vetettem fel, hogy nekem nem ezt mondták. Kisasszony felvette, és ennyiben maradtunk.
Kedden kaptam egy levelet a Nyíregyházi valamijüktől, hogy szeptember 26-i nappal rögzítették a kérésem, és innentől harminc napon belül áthelyezik a telefonomat. Szóval szeptember 26-tól, és nem 19-től, amikor én bejelentettem, mert ők akkor rögzítették. És ha december 5-én rögzítették volna, akkor onnan van harminc napjuk? Én meg fizessem addig az előfizetést, meg a netet, amit nem tudok használni? Szóval posta ez még mindig, nem más!

2 komment

Címkék: költözés hülyeség

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr18185527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2007.10.04. 17:51:49

én szóltam, h segítek... :D hívj bátran.

Spanci 2007.10.05. 18:41:55

Itt vaqyok:o))) Olvasok vissza:o))))
Tuti, hogy jól fogok szórakozni!

Puszi:
Spanci

Meg persze keressük fixy kocsit:o)
süti beállítások módosítása