Csokis család

A Csokis család napjai, örömei, nyűgjei.

Címkék

anglia (1) anyu (4) apu (2) autó (13) barkács (9) betegség (7) bkv (2) család (32) édeserdély (1) elégedett (2) fixi (2) fotó (1) gabi (1) hír (1) hülyeség (35) játék (5) kaja (28) kérdés (5) kit (7) költözés (3) lakás (3) lina (34) mázli (2) mekk elek (1) miazhogy (4) motor (4) nagyi (2) nagypapa (3) nelli (27) nyelv (2) nyúl (3) ovi (4) pedálos (4) pozitív (3) reptér (1) repülés (2) retro (24) suli (1) szőnyeg (4) szöveg (3) tájfutás (5) thor (1) törp (1) túlélő (7) Címkefelhő

Friss topikok

  • Dulifuli, akit kizárt az Index Fórumról egy köcsög: @Szubrina: Nem olyan nagy trükk az előállítás, mert nem kell minden hígításból a teljes lehetséges... (2020.05.13. 12:13) Chuck Norris meg elmehet a búsba!
  • Linnaa: Sajnos azt hiszem inkább: Hol az iPhone 7???!!! (2017.02.25. 07:39) Nyaralás
  • Linnaa: Fordult a kocka! Elmehettek Mamival a strandra, mi meg addig netezünk. (2017.02.25. 07:35) Netfüggőség?
  • lóspaci: éss rajt van végre az a maszk? kisuvickolva? (2015.02.10. 13:27) Bréking... egy kicsit (meg egy kicsit down)
  • geegee: Közben megtaláltam a korábbi posztokat is.Saját kútfőből én is egy tök ilyen első futóműre gondolt... (2014.09.07. 06:46) Pedálos autó (1.)

Linkblog

Takony, takony ki a házból!

2008.02.22. 18:50 Csokis

Hosszú szünetet tartottam a blogban, de az egyetlen dolog, amiről az elmúlt hónapban írni tudtam volna, az a takony lett volna. Annak meg sok értelme nincs. Akinek van gyereke, az már úgyis tudja és unja a témát, akinek meg nincs, annak mi a fene szórakoztató van az orrszívózásban? Illetve ami abban szórkoztató, azt Szily már úgyis megírta a Kitolás első részében, jobban, mint én tudnám, az érdeklődők ott elolvashatják. Szóval végre kezdünk egyenesbe jönni, de egyelőre ma még nem a csajok lesznek a téma.
Rendet raktam ma a frigóban, és komoly felfedezéseket tettem. Egy füstölt mammut felsál és egy olajos trilobita konzerv közül kikerült egy Danone Activia élőflórás joghurt. Lejárati idő:  december 28.  Nem volt púpos, gondoltam megnézem, mi van benne. Kinyitottam, penész nem volt. Megszagoltam, erjedt szaga nem volt. Megkóstoltam, teljesen normális íze volt, így megettem. Még élek, a posztot sem a retyóról írom. Ezekután megnéztem jobban a dobozát. Összetevők: tej, sovány tejpor, tejfehérje, élő joghurtkultúra és Bifidus ActiRegularis kultúra. Semmi más. Nincs tartósító szer, sem utalás a hőkezelésre (UHT), mégis jó. Mert élőflórás, mi?

4 komment

Címkék: kaja hülyeség

A bejegyzés trackback címe:

https://csokis.blog.hu/api/trackback/id/tr36350557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fredi 2008.03.02. 23:10:17

Nyugi, lesz még kacifántosabb is. Nálunk három gyerek hetes turnusokban volt beteg. Pár napig iskola ovi, majd kezdődött elölről. Abban az évben kaptak influenza elleni oltást. Ennyit az oltás hatékonyságáról. :(
Azóta soha. :)
Nem is volt többé ilyen szériánk.

58múltam 2009.06.20. 19:49:47

Végigolvastam az eddigieket, többször virtuálisan elmosolyodtam, de itt volt valami, azon igaziból, olvsás közben, hangosan felröhögtem: az olajos trilobita konzerv. Most már mondd meg: mi az? Mellesleg: amikor a villanyt felkapcsolom, időnként a fürdőkád lefolyója körül látok ászkarákot (asszem az), nekem az baromira hasonlít egy trilobitára, persze kicsiben. Ha van olyan ismerősöd, tudd már meg, rokonok-e?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.06.20. 22:55:51

@58múltam: Ha emlékeim nem csalnak -én ugyan 58 még nem múltam, de nem tegnap volt, amikor bilógiát tanultam Oláh Zsuzsánál a Rákócziban- a trilobita a háromkaréjú ősrák tudományos neve. Elég elterjedtek voltak egykoron, ezért piszok sok fosszília maradt meg belőlük. Emlékeim szerint, mielőtt szétverték volna a 2-es metró megállóit, ott is volt belőlük. Lehet, hogy most is van, de az ismeretterjesztés (talán "A metró kövei" volt a címe a tábla sorozatnak, ami az állomások falán volt) biztos áldozatul esett a szépészetnek. Bár jobban belegondolva az ilyen fosszíliáknak a mészkőben a helyük, a padlóra meg inkább vulkanikus, meg metamorf kőzetek szoktak menni, de azért talán mág lehet valahol tömör mészkő is a padlón.
süti beállítások módosítása